Klantenservice

Contact

Tasjekopen
Roggenstraat 7 – 9
8011 TE Zwolle
Telefoon: 038 458 1114
E-Mail: webshop@tasjekopen.nl
KvK-nummer: 67607330
BTW-nummer: NL857091402B01

Maandag 13:00–17:30
Dinsdag 10:00–17:30
Woensdag 10:00–17:30
Donderdag 10:00–21:00
Vrijdag 10:00–17:30
Zaterdag 10:00–17:00
Zondag 13:00–17:00

Betalen

Wij accepteren IDEAL 

Bij ons kan ook betaald worden via PayPal

Betalen middels credit card is mogelijk

Verzenden & Bezorgen

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De verzendkosten bedragen:

€2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen

€4,95 voor bestellingen onder de €50,-

Bestellingen vanaf €50,- worden GRATIS verzonden.

Levering verloopt via PostNL voor briefpost en pakketbezorging. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Bestellingen vanaf €50,- worden GRATIS verzonden.

Retourneren & Ruilen

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via onderstaande contact formulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

  • Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
  • Zorg ervoor dat de artikelen die je retourneert (indien mogelijk) in de originele artikelverpakking zitten en dat alle labels eraan zitten. De labels op de verpakking van het artikel zorgt ervoor dat wij je retour zorgvuldig kunnen verwerken.
  • Pas op met make-up: een item met make-up vlekken wordt niet retour genomen.
  • Op maat gemaakte en gepersonaliseerde producten kunnen niet retour en/of geruild worden.
  • Er wordt geen wasgarantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.
  • Stuur kopie factuur of bestelbon mee, zodat we uw retour/ruil zorgvuldig kunnen verwerken.
  • Op oorbellen en piercings gelden andere retourvoorwaarden, zie hieronder uitzondering verzegelde producten.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via onderstaande formulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Hygiënische producten of producten met een gezondheidsrisico waar de verzegeling van verbroken is
Producten die na opening niet retour kunnen, om hygiënische of gezondheidsrisico’s, mogen uitgesloten worden van herroeping. Deze producten moeten dan wel verzegeld zijn. Bij niet verbroken verzegeling mogen de producten gewoon retour. Na verbreken van de verzegeling komt het herroepingsrecht pas te vervallen. De producten oorbellen en piercings mogen vanwege de hygiëne niet geruild of geretourneerd als de verzegeling verbroken is!

Betreft de volgende producten:

  • Oorbellen
  • Piercings

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen via onderstaande contact formulier. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzig

Als u een product in onze winkel (Roggenstraat 7-9, te Zwolle)  koopt, dan heeft u geen wettelijke bedenktijd. De mogelijkheid om te ruilen, retourneren of teruggave van uw geld staat op de kassabon of vermeld in onze winkel. 

Downloads & Support

Voordat u het horloge op de oplader plaatst, moet u ervoor zorgen dat de adapter/voeding maximaal 5 volt levert en geen snellaadtechnologie gebruikt.

Controleer of uw apparaat iOS 9.0 of Android 4.4 of hoger is, Bluetooth 5.0 ondersteunt en de maximale afstand tussen de smartwatch en de gekoppelde telefoon 10-15 meter is zonder obstakels. Voer dan de volgende stappen uit.

  • Schakel Bluetooth uit en weer in
  • Sluit de app of start de telefoon opnieuw op.
  • Sluit geen andere Bluetooth-apparaten of -functies tegelijkertijd aan.
  • Controleer of de app normaal op de achtergrond draait. Als het niet op de achtergrond draait, dan kan deze niet goed worden aangesloten.

Heb je jouw lengte en gewicht ingesteld in de Dafit-app? Dit kan in de Dafit-app onder het kopje ‘profile’. Zorg dat het horloge goed om de pols zit en niet te los.

Controleer of zowel de Weer- als Dafit-app altijd toegan heeft to de Locatie rechten.

Het groene lampje knippert, wanneer het horloge in de hartslag- of bloedrukmonitor modus staat. Het lampje zou na korte tijd weer uit moeten gaan.
Gebeurt dit niet? Reset het horloge bij instellingen

Android: Zorg ervoor dat de telefoon en de smartwatch zijn verbonden. Na het verbinden, open je de overeenkomstige machtigingen in de instellingen van de telefoon, sta de “Dafit” app toe toegang krijgen tot inkomende oproepen, sms-berichten en contacten, en laat “Dafit” op de achtergrond uitvoeren

iOS: Als je geen meldingen krijgt na het verbinden, adviseren wij om de koppeling opnieuw uit te voeren. Als je het horloge weer koppelt, moet je wachten tot het [Bluetooth-koppelingsverzoek] verschijnt en dan op [Koppelen] drukken om de notificaties te ontvangen.

  • Het horloge resetten bij instellingen. Kies vervolgens voor ‘reset’.
  • De Dafit-app opnieuw installeren.
  • De smartwatch verwijderen/vergeten uit het Bluetooth menu van uw telefoon.
  • Opnieuw verbinden met smartwatch via Dafit-app (niet via Bluetooth menu).

Leg het horloge op de oplader.

Veiligheid

Wij hebben een webwinkelkeurmerk en een waardering van 9.4. Klik hier voor meer informatie over het webwinkelkeurmerkhttps://www.webwinkelkeur.nl/webshop/Tasjekopen-nl_1202627

Onze website is voorzien van een SSL certificaat, wat ervoor zorgt dat onze data voorzien is van encryptie.

First Class Service

blue and white 2 signage

Team Tasjekopen

Wij doen ons uiterste best om u van alle informatie te voorzien.